Barn & Ungdom

0-6 år

Barn som ritar

Kyrkans Öppna Förskola

Hit kan barn i åldrarna 0-6 år komma tillsammans med förälder eller annan vuxen. Vi leker, sjunger, pysslar, äter korv och fikar.

Ett blått stort skynke som symboliserar havet ligger på golvet. Tillsammans sitter barn och föräldrar i en ring. De vuxna håller i en färgglad fallskärm som flyger upp och ner över barnen som ligger eller sitter på det blå skynket. På skynket finns även gosedjur och färgglada badbollar i grönt och blått.

Babyrytmik

En grupp för de allra minsta. Är du mellan 0-1,5 år? Kom då till oss tillsammans med en vuxen! Vi sjunger, spelar och rör oss tillsammans. Vi bjuder på fika!

6-8 år

Miniorerna

En aktivitetsgrupp för dig som går i förskoleklass till årskurs 2. Terminsstart 29 januari 2024!

Barnkör

Vill du vara med och sjunga i kör? Då är du välkommen hit!

7-12 år

En kille håller i en hand med Unokort.

Juniorerna

Kom till Församlingsgården efter skolan. Här finns fika och aktiviteter för dig som går på mellanstadiet.

Barnkör

Vill du vara med och sjunga i kör? Då är du välkommen hit!

Sommarskoj!

Starta sommarlovet med fyra roliga dagar med lek, tävling, gemenskap, mat och härligt häng!

För alla åldrar

En färgglad bild i rött och gult med logotypen för Messy church

Messy Church!

En kväll för hela familjen!

13 år och uppåt

Konfirmation

Att vara tonåring är en tid av utveckling och förändring i livet. Mitt i denna tid erbjuds du möjligheten att vara konfirmand och få en chans att fundera över ditt liv på djupet; Vem är jag? Frågor om liv och död, familj och vänner, evighet, kärlek, Gud och Jesus, kyrka, änglar…

Ungdomsgruppen Arken

Här är du välkommen utan några krav. Vi fikar, hittar på roliga saker, firar gudstjänst och andakt och hänger i soffrummet

En ledare och några ungdomar är ute och går.

Unga ledare

Det finns många olika sorters ledare runtom i vårt samhälle. Inom kyrkan innebär ledarskap oftast att vi är bra förebilder för varandra.

I vår verksamhet har vi glädjen att kunna använda Pärlängen!

Pärlängen

Livets pärlor - Utekyrka - Grillplats - Fotbollsplan - Boulebana