Plåtar med nygräddade kanelbullar.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Gudstjänst & Verksamhet

Inne och ute, för alla åldrar, varje vecka eller ibland

Barn & Ungdom

Vår verksamhet under vårterminen 2024

Vuxna

Stick-café, Syförening, Vandringsgrupp, Bibelgrupp mm.

Sjung och spela i olika åldrar och grupper

Konfirmation

Att vara tonåring är en tid av utveckling och förändring i livet. Mitt i denna tid erbjuds du möjligheten att vara konfirmand och få en chans att fundera över ditt liv på djupet; Vem är jag? Frågor om liv och död, familj och vänner, evighet, kärlek, Gud och Jesus, kyrka, änglar…

Tornrummet - efter söndagens mässa

Efter varje mässa och kyrkkaffe ses vi som vill fortsätta prata om söndagens texter, predikan och böner.

Gudstjänst & Mässa

Gudstjänsten är församlingens centrum. Hit får vi komma med allt vi bär på och i gemenskap med andra bär vi fram det inför Gud. I gudstjänsten delar vi livet tillsammans.

Månsarps kyrka

Information om vår kyrka från 1853

Pärlängen

Livets pärlor - Utekyrka - Grillplats - Fotbollsplan - Boulebana

ONSDAX våren 2023

En onsdag i månaden bjuder vi in till en helkväll i Månsarps kyrka och församlingsgård!

Fira andakt i hemmet

Vi har inte alltid möjlighet att komma till kyrkan och fira vår gudstjänst. Här finns olika möjligheter för dig som vill fira en andakt i hemmet.

En liten flicka tar emot nattvarden.

Gudstjänstgrupp

Tillsammans skapar vi gudstjänsten!

Församlingsgården

Vad händer?