Våra kyrkor teckning

Kom och besök våra kyrkor

I vår församling ingår fyra mycket unika och olika kyrkor. Kyrkorna finns i Lövestad, Vanstad, Tolånga och Röddinge. De står för mycket av traktens historia och har byggts med hjälp av kanske just dina förfäder.

Öppettider:

Kyrkorna hålles inte öppna på vardagar i regel än på tider då det är gudstjänst eller konsert i kyrkan. I övrigt hänvisas till anslag vid respektive kyrka. Kontakta gärna våra vaktmästare som mer än gärna öppnar kyrkan för dig, de är alltid tillgängliga någonstans på området. Telefonnr till all våra vaktmästare hittar du under menyn KONTAKT.

Alla våra gudstjänster och konserter annonseras i Kyrkfönstret som utkommer 4 ggr/år, på facebook och i kalendern här på hemsidan. Läs mer om Lövestad, Vanstad, Tolånga och Röddinge kyrka under respektive menyval.

Philip Reimers

Direkt: 0417-215 84