Foto: Anders Gustafsson

Unga ledare

Vill du få möjlighet att utbilda dig och växa som ung ledare i någon av församlingens verksamheter? Nu söker vi dig som vill vara en förebild och ledare såväl i konfirmandverksamheten som i annan församlingsverksamhet.

Det finns plats för sig som ung ledare i Lerums församlings ideella arbete. Det kan vara som ung ledare i konfirmandverksamheten, som gudstjänstvärd, genom att spela något instrument i någon av våra gudstjänster eller genom att bidra i någon av våra barnverksamheter. Du kan också ha en egen idé om vad du vill bidra med!

Under året hålls utbildning för unga ledare där vi tillsammans funderar över ledarskap, våra gåvor och kompetenser, samt får möjlighet att fördjupa den egna tron. Häng med på en kul upplevelse med andra unga och anställda!

Hör av dig så får du veta mer!

Kostnadsfritt