Barn och familj Farhult-Jonstorp

Farhult-Jonstorps barnverksamhet erbjuder en skapande, trygg, lugn miljö där man alltid känner sig välkommen och sedd efter sina egna förutsättningar.

SommarlovsKUL!

Dagar med fart och fläkt, lugn och ro, skratt och skoj! Tillbringa några av sommarlovet dagar på SommarlovsKUL!

Fix-iT!

Anmälan Fix-iT

En härlig grupp för dig som går i årskurs 2-3 där vi fixar och pysslar och hittar på en massa skoj tillsammans.

Vi ses fyra onsdagar i maj kl 14.00-16.00
8 maj, 15 maj, 22 maj, 29 maj
Vi ses i Sockenstugan bredvid kyrkan i Jonstorp.

Vi äter mellis tillsammans på Fix-iT och vi har möjlighet att hämta barn som går på Jonstorpsskolans fritids samt gå tillbaka med de barn som har fritidstid efter att Fix-iT slutar. Det kostar inget att vara med i Fix-iT.

Anmälan som öppnar den 10 april kl 12.00, kommer att finnas här. Begränsat antal platser.
Anmälan Fix-iT

Har du frågor hör av dig till barnledare Linnea Bjerle
Epost: linnea.bjerle@svenskakyrkan.se

Sångflyt

Torsdagar kl 16.00 - 16.30
Anmälan Sångflyt

Barn ca 5-8 år. Vi träffas i Jonstorp.
Vi uttrycker oss med våra röster genom sången. Vi sjunger om allt möjligt; väder och vind, djur vänskap och kärlek.

Vill du vara med?  Det går bra att anmäla sig efterhand och börja inför varje omgång.

Anmälan Sångflyt

Har du frågor, kontakta kantor Anna-Lena Andersson,
anna-lena.andersson4@svenskakyrkan.se
SMS: 070 -520 04 87

Föräldra-barngrupp

Måndagar kl 13.30-15.30
Onsdagar kl 9.30-11.30
Ingen anmälan

Barn i alla åldrar välkomnas tillsammans med vuxen / ingen föranmälan. Föräldrar barn grupp träffas både inomhus och utomhus vid Sockenstugan i Jonstorp.

Här finns fri lek för barnen, umgänge för de vuxna och naturligtvis fika! På måndagarna har vi speciell inriktning på de äldre barnen.

Har du frågor hör av dig till barnledare Linnea Bjerle
Epost: linnea.bjerle@svenskakyrkan.se

Orgel - prova på

Orgeln är ett helt fantastiskt instrument med olika stämmor som låter som en hel orkester. Är du barn och vill bekanta dig med instrumentet orgel, höra hur den låter och testa på hur det är att spela?

Har du frågor, kontakta kantor Anna-Lena Andersson,
anna-lena.andersson4@svenskakyrkan.se