Hjälpa till

En bättre värld skapar vi tillsammans, och du har något unikt att ge. Som medmänniska, medlem och volontär, på hemmaplan eller utomlands.

Arbetsträning enligt Marymetoden

Järfälla församling stöttar människor att komma närmare arbetsmarknaden genom arbetsträning enligt Marymetoden. Deltagarna får vägledning av yrkeskunniga och utbildade handledare från ett brett spektrum av arbetsområden.

Bli medlem

Järfälla församlings kyrkor och verksamheter är öppna för alla. Som medlem gör du det möjligt för ännu fler att få del av kyrkans stöd och gemenskap.

Bli volontär

Alla kan göra något - och det finns något ingen kan göra som du. Gör skillnad som volontär i Järfälla församling!

Fonder

Järfälla församling har flera fonder till stöd för människor som behöver hjälp. Du är också välkommen att ge en gåva.