Familj, barn och unga

Lek, häng, bus, mys, musik, pyssel och prat.

Följ Öppna förskolor i Järfälla församling på Facebook för senaste nytt från barn- och familjeverksamheterna!

Öppna förskolor i Järfälla församling på Facebook

Följ @svk_ungdomjarfalla för senaste nytt från ungomsverksamheterna!

@svk_ungdomjarfalla på Instagram
Några mammor sitter på golvet med sina bebisar.

Barn och familj

Församlingens öppna förskolor är kravlösa mötesplatser för barn 0-5 år och deras vuxna. Det finns också verksamheter för äldre barn och hela familjen. Kom och känn dig som hemma!

Ungdoms- och konfirmandverksamheter

Konfa-träffar, ungdomskvällar och kul aktiviteter - inne, ute och online! Följ oss på Instagram för senaste info.

Sång och dans för barn

Körer och dansgrupper för barn från 4 år och uppåt!

Familjesöndag

Välkommen till en dag med gudstjänst, pyssel, lunch och lek i Viksjö kyrka, en söndag i månaden kl 10-14!

Heroes

Grupper för barn 5-7 år och från 8 år, på torsdagseftermiddagar i S:t Lukas kyrka, Kallhäll.

Champions

After school för dig som går i årskurs 3-6, på tisdagar kl 14.30-16.30 i S:t Lukas kyrka, Kallhäll. Ett skönt fritidshäng där alla får vara med!

Förälder

Kunskaper, stöd, gemenskap. Välkommen till våra aktiviteter för föräldrar!