Ett antal personer står samlade i Högalidskyrkan. Den som står längst fram håller en spade i handen.

Kontrakt med generalentreprenör

Nu kan renoveringen börja

Kontrakt är skrivet

Startskottet för Högalidskyrkans renovering gick den 26/2 2021 kl 13. Kontrakt skrevs i Högalidskyrkan med generalentreprenör In3prenör, som representerades av Mats Kimby, Anders Bysell och Carl Skarin. Nu överlämnar vi kyrkan i deras vård. Mer information om In3prenör finns att läsa på deras webbplats.

LIVESÄNDNING
Kontraktskrivningen livesändes på församlingens Facebooksida och kommer att ligga kvar för de som önskar titta i efterhand.
Sång och musik: Maria Bergström, Benedikt Melichar och Ludwig Frydén Kristensson.
Talare: Gunilla Lindén, Ingrid Andersson, Sven Löfvenberg (KFS) och Mats Kimby (In3prenör). Överlämnande av symbolisk gåva: En spade med regnbågsfärgat band omknutet.
Filmning: Axel Fivel, Vaktmästare: Per Alm, Programupplägg och foto: Catharina Fredrikson. Närvarande i kyrkan var även Susanne Svidén (KFS).