Ung i Haninge

För ungdomar i åk 6 till gymnasiet finns flera grupper som ordnar fritidsaktiviteter, med olika inriktning. Alla är välkomna, här får du vara dig själv. Du är välkommen att delta i vilka grupper du vill, oavsett var i kommunen du bor.

Ungdomsgrupp

För dig i högstadiet och gymnasiet, som söker en kravlös miljö där möjligheten finns att utvecklas som individ och växa i din kristna tro.

Ungdomens hus i Tungelsta

En mötesplats i Tungelsta dit barn och ungdomar, 10-25 år, kan komma och bara kan vara.

Två unga tjejer sitter och skrattar tillsammans.

Dalarö fritidsgård

Fritidsgården i Gammelgården är ungdomsverksamhet för årskurs 6 - högstadiet.

Konfirmation 2023-2024

Du är inte ensam om att fundera över livet. Välkommen att bli konfirmand i Haninge!

Ung i världen

Är du intresserad av att engagera dig internationellt inom Svenska kyrkan? Är du mellan 18-30 år kan du ansöka till Utbytesprogrammet Svenska ungdomar, för att få dela vardag med människor i någon systerkyrka eller partnerorganisation till Svenska kyrkan.

Digital kyrka

Välkommen att ta del av Svenska kyrkan i Haninges digitala utbud! Gillar du våra filmer? Hjälp till att sprida dem på dina egna sociala plattformar.

Några ungdomar spelar kort runt ett bord.

Skolbesök

Svenska kyrkan i Haninge tar emot skolklasser i kyrkorna och kan även komma på besök i er skola. Hör av dig till oss så bokar vi in ett besök!