En bärbar dator som är uppkopplad i ett videosamtal med många personer. Bredvid skärmen står en grön kaffekopp.
Foto: Chris Montgomery/Unsplash

Digitalt bibelsamtal

En digital gemenskap där vi tillsammans läser och samtalar om söndagens evangelietext.

Samtal om söndagens evangelietext

Välkommen till digitalt bibelsamtal! Varannan tisdag samlas vi på Zoom för att prata om kommande söndags evangelietext. Samtalen leds av Hans-Olof Andrén, engagerad ideell medarbetare och ledamot i kyrkoråd och församlingsråd.

Intresseanmälan görs till Anna Österberg.

Tisdagar (jämna veckor) kl. 19–20.15

Bibelsamtalet sker via Zoom.

När du anmält ditt intresse så kommer du att få en inbjudan via mejl inför varje träff. Du väljer själv vilka tisdagar du är med, det är bara att dyka upp när du har tid och lust.

Teknisk information

Vi använder en plattform som heter Zoom. Det är gratis för dig att ladda ner eller delta via Zoom. Du kommer att behöva ladda ner ett program på datorn, alternativt en app i din Ipad eller din telefon. Du går med i samtalet genom att klicka på en länk som vi skickar ut via mejl. Mejlet skickas inför träffen till dem som anmält sitt intresse.

Existentiell samtalsgrupp

Ibland kan vi behöva dela tankar och frågor om livet med andra. Välkommen till en samtalsgrupp där vi delar tankar om livets stora frågor.