Några personer samtalar vid ett bord.
Foto: Johannes Frandsen

För vuxna

Här finns olika verksamheter som du kan delta i men också verksamheter som du kan engagera dig i som ideell.

Internationella gruppen

Internationella gruppen i Byarums pastorat vill arbeta och stödja människor i världen genom ACT Svenska kyrkans arbete.

Dagledigsamlingar våren 2024

En gång i veckan är det dagledigsamlingar, onsdagar kl. 15.00 . Samlingen är ekumenisk, så vi träffas i Svenska kyrkan, Equmenia, Betel eller i Pingstkyrkan.

Sopplunch våren 2024

Brokyrkan och Svenska kyrkan anordnar sopplunch i Svenarums församlingshem och i Brokyrkan i Hok.

Grönt och lila garn och stickor ligger på ett bord.

Stickcafé/ Syföreningar

Våra syföreningar i pastoratet: Byarums och Vaggeryds kyrkliga syförening samt Svenarums stickcafé.

Frukost i Vaggeryds kyrka

Under terminstid, på torsdagar, äter vi frukost tillsammans i Mikaelisalen efter en kort morgonbön som startar 8:45 inne i kyrkan.