Anmäl dig till Arbogas Luciakör...

och du har möjlighet att bli Arbogas Lucia 2021!

Lions club Arboga, Arbogabygdens församling och ArbogaTidning söker deltagare till luciakören och det 78:e luciatåget!

Du som är född 2005 eller tidigare, känner dig bekväm med att sjunga samt vara bosatt i Arboga, har möjlighet att söka till luciakören och kanske bli Arbogas Lucia 2020.

Du ska ha möjlighet att vara med vid alla repetitioner och framträdanden i samband med luciafirandet.

Alla som söker kallas till en träff torsdagen den 21 oktober kl 17.00 i Heliga Trefaldighets kyrka. Där får alla sökanden träffa representanter från Lions och Arbogabygdens församling. En av deltagarna kommer att lottas fram som Arbogas Lucia 2021.

Alla som söker kommer att erbjudas möjlighet att delta i luciatåget tillsammans med Arbogas Lucia och luciakören.

Vi önskar få din anmälan senast söndagen den 17 oktober.
Skicka din anmälan till:
Mail: karin.sigge-dahlqvist@svenskakyrkan.se
Post: Karin Sigge Dahlqvist
Arbogabygdens församling
732 23 Arboga
Märk kuvertet med ”Lucia”