Minnesstund i vackra lokaler

Här kan du läsa mer om vad vi kan erbjuda i samband med minnesstund.

Oavsett om du vill ha begravningskaffe till minnestunden eller vill att det serveras en lunch så börjar det med ett möte med vår husmor Göta. Tillsammans kommer ni fram till allt från möbleringar till ev. dekorationer och servering. Köket har ett högt kvalitetstänk som börjar med stor omsorg i valet av råvaror. Alltid svenskt kött, frukt, grönt, bröd och bakverk från utvalda leverantörer. Detta är grunden till den goda mat som husmor tillagar med sina kollegor i köket.

Det kan serveras allt från tårtbufféer till Västerbottenfyllda röding tournedos med rödbetstzatziki och gourmépotatis. Allt vackert serverat vid borden eller som en buffé. Vi kan skapa serveringar som är unika just för er minnestund.

Fakta om våra församlingslokaler

Matsal 80 p (Ljud, kan sammankopplas till högtalare i övriga lokaler, flygel)
Lilla mötesrummet 40 p (TV-skärm för koppling till dator, whiteboard)
Församlingssal 130 p (Ljudanläggning, projektor, fast duk, flygel)
Stenhallen Bra för servering och mingel men går också att duka med sittande bord (Flygel)

Servering med utvalda leverantörer, hemlagad mat och fullständiga rättigheter

Det finns också tillgång till mindre lokaler för t.ex. grupparbeten i samband med konferenser.

Tillgång till:
Mobil projektor