Från och med den 9 februari behöver vi inte längre kolla vaccinationsbevis och maxtaket för antal deltagare tas bort. Smittan finns dock kvar och vi vill fortsätta att ge människor möjlighet att hålla lite extra avstånd. Därför fortsätter vi ett tag till att huvudsakligen fira gudstjänster i Staffanssalen och de större kyrkorna.
Med respekt för att alla kan känna olika mycket oro i en tid som denna kan vi tillsammans hjälpa varandra till trygga möten.
Varmt välkomna tillbaka till alla verksamheter!