Roos damm i Staffanstorp vid solnedgången, tulpaner i förgrunden.
Foto: Hali Liddell

Kvällsvandring

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkommen att följa med på pilgrimsvandringar kvällstid första onsdagen i varje månad. Start utanför Brågarps kyrka c:a kl 19.05, direkt efter veckomässan.

Första onsdagen i varje månad kan du följa med på en timmes pilgrimsvandring kvällstid. Start utanför Brågarps kyrka direkt efter veckomässan som är mellan kl. 18.30–c:a 19.05. Starten går då så att vi som vill först kan delta i mässan.

Vandringarna blir smittskyddssanpassade – vi kommer hålla avstånd och det blir inga pauser inomhus. Ta gärna med kaffe/te eller liknande så bjuder vi på en chokladbit till. Vi vandrar i c:a 1 timme och fikar antingen längs vägen eller när vi kommer tillbaka till Brågarp. Ingen anmälan behövs.

Gå gärna med i vår grupp Staffanspilgrimer på Facebook, för aktuella tips om pilgrimsvandring.