Församlingshemmet i Bjurtjärn

Välkommen att titta in i församlingshemmet

I Bjurtjärns församlingshem finns det fyra olika salar att välja mellan. Mest använd är stora salen med plats för 68 sittande. Stora salen kan utökas med cirka 30 platser om vikväggen mellan stora och lilla salen tas bort. Konfirmandrummet i direkt anslutning till stora salen har plats för 40 sittande. Syföreningsrummet bredvid köket har plats för cirka 25 sittande. Tänk på att alla angivelser är för så kallad biosittning. Vid dukade bord är antalet sittplatser något färre.
I köket finns spis, micro, stor och liten kaffebryggare, vattenkokare och diskmaskin samt porslin för ungefär 60 personer.
I stora salen finns ljudsystem för tal samt hörslinga. Det finns ramp samt handikappanpassad toalett i huset.