Händer i kyrkan - tidning för teckenspråkigt arbete i Svenska kyrkan

Stockholms stift samverkar med övriga stift i Svenska kyrkan kring tidningen Händer i kyrkan, som utkommer 6 gånger per år. Den innehåller rapporter och information om vad som händer i det teckenspråkiga arbetet.

Du kan få  senaste numret av . Antingen kan du läsa aktuellt nummer av Händer i kyrkan här i digital blädderfil eller få tidningen hemskickad till dig i pappersformat. Du kan också välja att ladda ner tidningen som en pdf här nedan. Tidningen är som all annan församlingsinformation gratis.

Vill du ha tidningen hemskickad?

Skriv namn och adress och att du vill ha Händer i kyrkan till jessica.lindberg@svenskakyrkan.se

Läs senaste nr av Händer i kyrkan digitalt:

Händer i kyrkan nr 3 2023

Händer i kyrkan nr 2 2023

Händer i kyrkan nr 1 2023

Händer i kyrkan nr 5 2022

Händer i kyrkan nr 4 2022

Händer i kyrkan nr 2 2022

Händer i kyrkan nr 1 2022

Händer i kyrkan nr 5 2021

Händer i kyrkan nr 4 2021

Händer i kyrkan nr 3 2021

Händer i kyrkan nr 2 2021

Nedan kan du ladda upp tidningen i pdf-format. Om du vill dela en pdf via mejl eller webb väljer du den lågupplösta och om du vill skriva ut den väljer du den högupplösta.

Det bästa sättet om du vill dela i mejl eller sociala medier är att klicka upp länken här ovan till det nummer du vill dela. Sedan kopierar du url-adressen högst upp på webbsidan som öppnas. Därefter klistrar du in länken där du vill ha den, t ex på sociala medier.