Nols kyrka

En av församlingens fyra kyrkor.

Öppen förskola

Verksamhet för barn från 0 år och uppåt. Det finns öppna förskolor i församlingen måndag och onsdag. Lek, umgänge, pyssel och fika!

Sinnesromässa i Nols kyrka

Kom och var med på en gemensam stillhet mitt i vardagen med bön, delande, ljuständning, textläsning, nattvard, sång och musik.

Bönehus blev kyrka

Nols kyrka byggdes 1987 med det gamla missionshuset som stomme. Den del som tidigare var missionshuset är nu samlingssal där kaffeborden är dukade både till vardag och till fest, samt i samband med gudstjänster för kyrkkaffe.

I huset finns även lokaler för barnverksamhet samt arbetsplatser för några av församlingens medarbetare.

Kyrksalen rymmer max 70 personer. Samlingssalen och barnlokalerna i källarplanet rymmer 55 sittande gäster vardera.

Uthyrning

Samlingssalen på entréplanet samt barnlokalerna i källarplanet går bra att hyra i mån av plats i schemat. Klicka här för mer information om uthyrning.

Detta händer

Se här för vad som är händer i Nols kyrka.

Klicka här för att hitta till Nols kyrka via Google Maps

Medarbetare i Nols kyrka