Vän i Skellefteå

Nya vänner väntar närmare än du tror!

Vän i Skellefteå är ett nätverk av människor och organisationer i och omkring Skellefteå som vill göra Skellefteå kommun till ett öppnare samhälle där människor med olika bakgrund och kulturer kan mötas kring gemensamma intressen.

Mötesplats Vän i Skellefteå

Välkommen, nya vän!

En ny mötesplats för dig som vill lära känna fler i Skellefteå, träna svenska, umgås, ha någon att prata med och hitta på olika aktiviteter. Det kostar inget att delta, fika finns att köpa för den som vill. Tillsammans skapar vi den mötesplats vi vill ha!

Welcome, new friend!

A meeting place for anyone who wants to get to know more people in Skellefteå, practice the Swedish language, hang out, find someone to talk to and come up with different activities. Participating is free of charge, snacks for sale. Together, let’s create the meeting place we all want to see!

PLATS/LOCATION: St Olovsgården, Kyrkogatan 6, Skellefteå.
TID/TIME: Torsdagar, thursdays kl. 16.30 -19.00 (fram till 13/6)

PLATS/LOCATION: Morö Backe kyrka, Stackgatan 1, Skellefteå.
TID/TIME:
Söndagar, sundays kl. 17-19 (fram till 26/5)

Welcome, new friend!

Time: open Thursdays at 4.30-7 pm (until june 13:th).

Venue: Sankt Olovsgården, Café Canalen. Kyrkogatan 6, Skellefteå.

A new meeting place for anyone who wants to get to know more people in Skellefteå, practice the Swedish language, hang out, find someone to talk to and come up with different activities. Participating is free of charge, snacks for sale. Together, let’s create the meeting place we all want to see!

Följ Vän i Skellefteå på Facebook