Foto: Maria Svensk / IKON

Mötas och umgås i Sankt Olovs församling

Ibland behöver vi sätta oss ner i lugn och ro, hitta tillfällen där vi kan dela tankar om detta att vara människa. Om att få tänka högt, tänka nytt, känna igen sina tankar hos varandra, växa lite till. I Sankt Olovs församling vill vi skapa förutsättningar för goda möten.

Mötas och umgås i Sankt Olovs församling

Musik i Alhemskyrkan

Tisdagar kl 13.00 - 13.30 är du välkommen till Alhemskyrkan för en stunds musik och andakt.

Enkelt fika på Alhem

Ge din tisdagspromenad en liten guldkant!

Café Benjamin i Morö Backe kyrka

Café Benjamin är ett öppet café för alla. Här kan man köpa gott fika och enklare lunch. Vi har fin gemenskap i trevlig miljö.

Mötesplatser i Morö Backe kyrka

Välkommen till Onsdagsträffar, Kyrksöndag och Bibelstudium. Ett avbrott i vardagen och ett möte med Gud och medmänniskor.

Handarbetsträff i Morö Backe kyrka

Välkommen till handarbetsträffar i Morö Backe kyrka!

Någon håller händerna runt en kaffekopp på bordet.

Måndagscafé i Moröns bönhus

Kom in på fika och en pratstund!

Bibelstudium i Moröns bönhus

Välkommen till bibelstudium i Moröns bönhus!

Torsdagsträffen i Moröns bönhus

Välkommen till samvaro i Moröns bönhus!

Diakonen Katarina Häggmark använder teckenspråk i Sankt Olovs kyrka i Skellefteå. Katarina står framför altartavlan i kyrkan och är iklädd en svart tunika och grön diakonskjorta.

Teckenspråkig verksamhet

Svenska kyrkans teckenspråkiga arbete vänder sig till dig som är döv, teckenspråkig och vill delta i en teckenspråkig gemenskap.

Vän i Skellefteå

Nya vänner väntar närmare än du tror! Hoppas ni längtar tillbaka till mötesplatsen Vän i Skellefteå. Torsdagar klockan 16-19 på S:t Olovsgården som vanligt. Välkommen!