Foto: Maria Svensk / IKON

Mötas och umgås i Kågedalens församling

Det finns något för alla i kyrkan. För dig som är dagledig finns till exempel flera caféer och lunchträffar. När livspusslet är svårt att lägga, kan en Middagspaus vara räddningen.

Mötas och umgås i Kågedalens församling

Ett gäng nybakta kanelbullar.

Café Kanelia i Ersmark

Välkommen till ett enkelt café i Ersmarks kyrka. Vi delar gemenskap, fikar och en gång per månad bjuder vi in en speciell gäst.

Sittgympa i Kåge

Välkommen till sittgympa i Kåge församlingshem!

Ljusblå muggar staplade på varandra.

Café i Kåge

En social mötesplats för alla åldrar. Fika finns att köpa till självkostnadspris.

Middagspaus i Kågedalens församling

En plats att ses runt middagsbordet och samtidigt slippa stöket hemma. Prata med gamla och nya vänner. Klicka på bilden och läs mer.

Närbild på en gammal grammofon.

Sång för hälsa i Kåge

Välkommen till en mötesplats med musik som röd tråd! Tisdagar kl 13.00 - 13.45 i Kåge församlingshem.

En äldre kvinna sitter och äter tillsammans med andra.

Måndagsträffen i Kusmark

Tillfälle för dig som är dagledig att träffa nya och gamla vänner över en fika och goda samtal.

Någon ställer fram en skål paprika på ett bord med bröd och olika smörgåspålägg.

Träffpunkten i Sandfors

Vi ses och pratar, fikar och umgås i Sandfors

Fikande människor vid uteserveringen, Café Pärlan i Kusmark

Café Pärlan i Kusmark

I anslutning till Frälsarkransen - Bönens trädgård i Kusmark finns ett mysigt café.