Foto: Janne Lindberg

Mötas och umgås i Byske-Fällfors församling

Det finns något för alla i kyrkan. För dig som är dagledig finns till exempel Meet & Greet/Språkas och Råkas och lunchträffar med palt och soppa.

Byske-Fällfors församling

Luncha i Byske

Vem kan säga nej till en tallrik värmande soppa? Eller väja för en redig paltlunch? Palt serveras 30/1, 27/2, 26/3 och 23/4 Soppa serveras 13/2, 12/3, 9/4 och 7/5.

Små grupper av människor sitter vid olika bord och pratar.

Café Together

En mötesplats för dig som vill lära känna fler i Byske, träna svenska, umgås och hitta på olika aktiviteter. Welcome to a meeting place where new and old Byske residents meet to learn and practice the Swedish language together!

Kaarakaffe i Byske

Vi har sett mötesplatsen Kaarakaffe i bland annat Söderkyrkan i Skellefteå. Detta är en möjlighet för (mogna) män att mötas en stund i vardagen. Vi ses i Broselsgården i Byske måndagar jämna veckor kl 13-15.