Någon spelar piano.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Vuxenkörer i Skellefteå landsförsamling

Det finns vuxenkörer för alla typer av sångare - för dig som sjungit länge, för dig som vill börja, för dig som inte tror att du kan, för dig som vill sjunga ofta och för dig som bara vill sjunga ibland. Och du? Det kostar dig inga pengar att vara med!

Vuxenkörer i Skellefteå landsförsamling

Anderstorpskören

En kör för dig som är ledig på dagtid.

Popkören på Anderstorp

Välkommen till en kör för vuxna som gillar lite nyare musik

Landskyrkans kyrkokör

En blandad kör med blandad repertoar. Allt från visa till requiem, från lätt till utmanande.

S:t Johannes vokalensemble

En blandad kör som sjunger både vid gudstjänster och andra tillfällen.

Anti-Aging för rösten

I det sångpedagogiska konceptet Anti-Aging för rösten, är syftet att utveckla sin röst genom hela livet.

Kören Sångglädje

En utmärkt kör både för dig som vill börja med körsång och dig som har har sjungit ett tag.

Mobackenkören

En blandad kör för alla

Fisherman's Friends

Fisherman's Friends är en kör för dig med körvana. Kören jobbar projektbaserat och syns och hörs i gudstjänster och andra sammanhang.

Samklang i Söderkyrkan

Att sjunga är friskvård! Vi hälsar dig som tycker om att sjunga, vare sig du är van att sjunga eller är nybörjare.