En smal stig omgiven av högt gräs bland unga träd.

Svensk gudstjänst i Los Altos

Tredje lördagen i månaden har vi svensk gudstjänst i Los Altos Lutheran Church. Vi träffas nästa gång lördagen 20:e april kl 15.00. Med Joakima Schröder, Therese Brewitz och Zaida Singers.

Lördagen den 20:e april kl 15.00 firar vi gudstjänst i Los Altos Lutheran Church. Präst är Joakim Schröder och musiker Therese BrewitzTemat för gudstjänsten är  Vägen till livet. Vi kommer även få höra Zaida Singers framföra vårsånger.

Medverkar i gudstjänsten gör även präst Sabina Koij. Gudstjänsten är på svenska men med engelska inslag och sammanfattningar så ta gärna med amerikansk familj och vänner.

Efter gudstjänsten samlas vi till kyrkkaffe och gemenskap. Vi har alltid fantastiskt gott fika och tackar alla som bidrar till kyrkkaffet på olika sätt.

Det finns gott om parkering och lekplats vid kyrkan. Alla varmt välkomna!

Adress: 460 S El Monte Ave, Los Altos