Tre flickor ser förväntansfulla ut.
Foto: Kristin Lidell /Ikon

Barn är viktiga

Vi vill att kyrkan ska vara en mötesplats för barn i alla åldrar och ett ställe där föräldrar och andra vuxna kan träffas och dela erfarenheter.

Illustrationen föreställer två barn som sjunger

Sångglädje för barn i alla åldrar

Genom sång, lek och glädje vill vi att varje barn ska få upptäcka, uttrycka och utveckla sin musikalitet. Nu startar vi med begränsat antal deltagare. Anmälan krävs! läs mer

Bilden föreställer en bebis på golvet som leker med en traktor med släp.

Barn och föräldrar tillsammans i vår öppen förskola.

Låt kyrkan vara ditt vardagsrum någon gång i veckan. På Vuxen-barn brukar både barn och vuxna hitta vänner.

Glada barn sträcker fram händerna målade med fingerfärger

Miniorer

Surte minioverksamhet för skolbarn, Måndagar 14.00-17.00  Vi serverar mellanmål, hittar på aktivititer och pysslar. Vi hämtar barnen uppe på fritid.  På torsdagar i Nödinge församlingshem har vi miniorer tillsammans med barnkör.

Vardagsgudstjänst

Några gånger i månaden firar vi gudstjänster som är speciellt anpassade för daglediga föräldrar och andra vuxna, tillsammans med sina barn.

Hör av dig

Vill du boka dop, vigsel eller begravning? Har du frågor om våra aktiviteter? Söker du någon särskild?