Gåvor och stöd

Även en församling har räkningar som behöver betalas. Ditt stöd är viktigt och gör att vi kan växa och fortsätta finnas för Svenskar och alla med Svensk identitet i Nederländerna.

Precis som församlingar i Sverige arbetar även vi med  gudstjänst, undervisning, diakoni och mission. Men till skillnad från församlingarna i Sverige behöver vi utlandsförsamlingar själva samla in en stor del av det vi behöver för vår verksamhet.
Våra tre inkomstkällor är Medlemsavgifter, Vinsten från Julmarknaden samt Gåvor.

Du kan, förutom att engagera dig i vår verksamhet,  hjälpa och stötta Svenska kyrkan i Nederländerna genom att bli Medlem, och genom att ge en Gåva.

Om du betalar via din bank: Glöm inte att skriva in avsändarens namn och adress eller e-postadress på inbetalningen.
Betala till: Bank ABN-AMRO
NL10ABNA0533533457

Stort Tack för ditt stöd som gör det möjligt för oss att fortsätta att finnas kvar i Nederländerna!