Luciahögtider

SLUTSÅLT! Onsdag 13 december, 18.00 & 20.00 i Nacka kyrka.

På årets kortaste dag, när det är mörkt och kallt, kommer Lucia med sitt följe och sprider ljus och hopp. Välkommen till Luciahögtider i Nacka kyrka!

Luciahögtider med församlingens körer under ledning av Heléne Hammarström, Daniel Möller och Maja Wåhlin.

Biljetterna släpps 7 november kl 08.00.

SLUTSÅLT! Biljetter hittar du här! SLUTSÅLT!

För er som inte har dator eller inte kan köpa biljetter på Tickster kan få hjälp att köpa biljetter på församlingsexpeditionen, tel: 08-546 06 100. Eventuellt överblivna biljetter säljs i kyrkan en timme innan konsert. Vuxen 120 kr, barn upp till 12 år, pensionär och studerande 60 kr.

Intäkterna går till det diakonala arbetet i Nacka församling.

Åk gärna buss, hållplats Finntorp. Det finns endast ett fåtal parkeringsplatser vid kyrkan.

Välkomna!

Psst... Du glömmer väl inte att köpa biljetter till Julkort från barocktiden samtidigt?

Julkort från barocktiden

Lördag 16 december kl 18.00. i Nacka kyrka. Biljetter släpps 7 november kl 08.00!