Månadskalender

Kalender, månadskalender och Kyrkobladet

Kyrkobladet utkommer fyra gånger om året och sänds gratis till alla hushåll i Markaryds församling. Månadskalendern utkommer varje månad och finns att hämta i kyrkan, på Germundsgården och i Timsfors kapell. Du kan också prenumerera på att få den skickad till din epost eller skriva ut det från länken nedan.

Om du vill kan du få Månadskalendern skickad till din e-post. Fyll då i formuläret nedan.

En person som kommit fram till en gammal kyrka håller en mobiltelefon i handen. På skärmen visas information om kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns aktuella gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.

bildpuff kalender

Kalendern

Vad händer i Svenska kyrkan? Vår gemensamma kalender visar aktiviteter och verksamhet runt om i landet.