Sociala medier

Vi ska finnas #DärMänniskorFinns Här kan du läsa mera om våra satsningar på sociala medier. Kom gärna förbi. Våra sidor är öppna så det behövs ingen inloggning. Gilla och dela inlägg. Kommentera. Vi finns på nätet för din skull.

Svenska kyrkan i Ljungby på Facebook

Svenska kyrkan i Ljungby pastorat är en kyrka som skall finnas tillgänglig för människor i deras vardag. Vi vill finnas #DärMänniskorFinns och som en del av det använder vi oss av Facebook. På facebooksidan Svenska kyrkan i Ljungby vill vi på olika sätt lyfta fram de olika delarna av vår kyrka.

Ljungby Maria församling på Facebook

För dig som tillhör eller besöker Mariakyrkan så finns församlingen på  facebook.
Detta är en aktiv församling med ett spännande utbud av aktiviteter.

Angelstad, Annerstad och Torpa församlingar på Facebook

För dig som tillhör eller besöker Angelstads, Annerstads eller Torpas kyrkor så finns dessa församlingar på  facebook.

Lidhult, Odensjö och Vrå församlingar på Facebook

För dig som tillhör eller besöker Lidhult, Odensjö eller Vrå kyrkor så finns dessa församlingar på  facebook.

Begravningsmuséet i  Ljungby

Begravningsmuséet på Skogskyrkogården har givetvis en facebooksida för sin verksamhet. Då muséet har säsongsöppet så händer det stundtals inte så mycket. Men sidan är värd att följa ändå.
Klicka för att komma till sidan

Svenska kyrkan i Ljungby på Instagram

Här hittar du  Svenska kyrkan i Ljungby på Instagram.

Begravningsmuséet i  Ljungby på Instagram

Här hittar du Begravningsmuséet på Skogskyrkogården, på Instagram.

Kyrkogårdsförvaltningen i  Ljungby på Instagram

Här hittar du Ljungby kyrkogårdsförvaltningen, på Instagram.