En barnkör sjunger i ett klassrum.
Foto: Christopher Schauz /Ikon

Barnkörer

Älskar du att sjunga och ha kul? Häng med i någon av våra körer.

NYHET Barnkör Åk 1-2

Start 11 april, anmälan se nedan.

Torsdagar 16.30-17.00 i Lindome församlingscentrum.

Vi träffas en gång i veckan för att sjunga och spela tillsammans. Under terminen medverkar i någon gudstjänst.

Vi sjunger allt från pop och klassiskt, fartfyllt och vilsamt där fokus ligger på bra texter och sångbara melodier. Vi strävar efter en god musikalisk nivå och använder ofta rörelser till våra låtar. Förutom att sjunga umgås och leker vi, lär oss mer om musikens byggstenar.

Anmälan och frågor hör av er till Annamaria Gillholm.

Konstnadsfritt.

En barnkör sjunger och gestikulerar med armarna i ett klassrum. En kvinnlig körledare i förgrunden.
Foto: Christopher Schauz /Ikon

Juniorkör Åk 3 och uppåt

Torsdagar 17.00-17.40 i Lindome församlingscentrum.

Vi träffas en gång i veckan för att sjunga och spela tillsammans. Under terminen medverkar vi i några gudstjänster.

Vi sjunger allt från pop och klassiskt, fartfyllt och vilsamt där fokus ligger på bra texter och sångbara melodier. Vi strävar efter en god musikalisk nivå och använder ofta rörelser till våra låtar. Förutom att sjunga umgås och leker vi, lär oss mer om musikens byggstenar.

Anmälan och frågor hör av er till Annamaria Gillholm.

Konstnadsfritt.