Barndop

Här anmäler du intresse för barndop!

Vi erbjuder dop i vår kyrkor på lördagar kl 12.00, 14.00 samt kl 16.00.

Om man önskar går det bra att ha dop i samband med söndagens gudstjänst i samtliga kyrkor.

Notera att detta inte är en bokning utan en första kontakt med önskemål om dag, tid och plats.

Här anger du uppgifter om dopbarnet som skall döpas. Om anmälan gäller flera barn, fyll i ett formulär för varje barn. I fältet övrigt längst ner kan du då ange att det är flera som vill döpas samtidigt.

I vilken kyrka vill ni att dopet ska äga rum?

Om man önskar går det bra att bjuda in till att fira dopet i någon av våra lokaler. Att låna någon av våra lokaler till en dopfest är kostnadsfritt. På sidan "Dop i Kulla pastorat" (den föregående sidan) kan du läsa mer om varje lokal och även se bilder på dessa. Markera nedan vilken lokal ni eventuellt är intresserad av:

Vill du bli kontaktad på telefon eller epost?