En blond kvinna dricker kaffe.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Vuxenverksamhet

Vi umgås, samtalar, skapar och växer tillsammans.

Dagledigträffar

Underhållning och gemenskap för dig som är ledig på dagtid. Välkommen till kaffebordet och ta del av aktuellt dagsprogram.

Kvinnofrukost

6 april kl 9, Floby Kyrkans hus. ”Älskade tanter, slöjd, hantverk och hembakade kakor” Ulrika Eriksson från Trävattna – mitt liv med textiler

Pilgrim

Njut av vandring i skog och mark, med oss eller själv – Gud går alltid med dig.

Någon tar soppa ur en stor kastrull.

Café Frökind

Enklare lunch från 11.30, hembakat bröd och fika.

Nyfiket Åsarp

Café och öppen mötesplats för alla människor.

Bibelgrupper

I en bibelgrupp får du chansen att läsa, fundera och samtala kring Bibelns texter tillsammans med andra. Här kan du närma dig bibeltexten utifrån dina egna tankar och erfarenheter. Du kan vara tvivlare eller trosviss, nybörjare eller van bibelläsare.

Två händer som stickar med grått garn

Syföreningar

I pastoratet finns flera syföreningar som gör en stor insats i våra församlingar.

Kontakta expeditionerna eller personalen

Här hittar du kontaktuppgifter till pastoratets två expeditioner och alla anställda. Tveka inte att höra av dig med dina frågor!