När?
Under våren 2026 testar vi att ha Eat&Meet i båda våra församlingshem varannan torsdag.  Middag serveras från kl. 17.30 och mässan firas 18.30. Vill du åka kyrkbuss avgår den kl 17.15 från församlingshemmet i Dörby eller Rinkabyholm. Nu har Eat&Meet sommaruppehåll men kommer igång igen torsdagen den 3 september.

Var?

Uppstart torsdagen den 3 september Rinkabyholms församlingshem 

 

Hur?
För alla åldrar, barn, unga & vuxna. Ingen anmälan krävs det är bara att dyka upp.