Solen lyser mellan trädstammar i skogen.

Din oro, min oro

Vi delar vår oro. Du möter prästen Soile Nevankari, och tillsammans hjälps vi åt att vara närvarande i våra olika aktuella frågeställningar som oroar. Vi delar personlig eftertanke, bön och fördjupning.

Därför ger jag inte upp. Även om min yttre människa bryts ner, förnyas min inre människa dag för dag. (2 Kor 4:16)

Vi delar våra dagsaktuellla frågeställningar tillsammans med prästen Soile Nevankari i liten grupp, för personlig eftertanke, bön och fördjupning. Vi börjar med enkel fika. Varmt välkommen!

Vi träffas i kapellet i Caroli församlingshem kl.19:00-20:30 följande onsdagar: 11 oktober, 1 november och 20 december.

Före samtalsgruppen är du också välkommen till veckomässan som börjar kl.18:00 i Caroli kyrka.