Svenska Kyrkans Unga

KU för dig som går i nian eller är äldre

Fredagsmiddag

18.00 fredag 3 maj i Björklinge församlingshem. Vi börjar med gemensam måltid och sedan fortsätter vi med att spela spel, sjunga och samtala. Barnfamiljer, ungdomar och vuxna - alla är välkomna.

Bullkyrkan

För ungdomar i Björklinge, Skuttunge och Viksta. Öppet 22.00–24.00 fredag 3 maj i Björklinge församlingshem, ett samarbete med Björklinge Missionskyrka.

SKU Björklinge är en lokalavdelning för Svenska Kyrkans Unga, en ungdomsorganisation som finns över hela Sverige. En grupp för er som går i nian och uppåt.

Vi träffas på onsdagar kl. 18.30 - 21.00 i  Björklinge församlingshem för olika aktiviteter, samtal och gemenskap. Samtalen kan handla om precis vad som helst i livet. Vi fikar gott!! Och sjunger och har andakter. Övernattningar, utflykter och resor står också på programmet.

Välkommen du också! Du kan bli medlem genom att gå in på medlemssidorna, fylla  i dina uppgifter och välja Björklinge som din lokalavdelning i en lista.

Det går också bra att bara dyka upp på någon av våra jätteroliga onsdagskvällar!

bjorklinge.pastorat@svenskakyrkan.se

Läs mer om Svenska Kyrkans Unga här