En skylt för mötesplats på en väg i skogen.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Mötesplatser

Bibelstudium, fredagscafé, sopplunch, syförening. Vad intresserar dig? Välkommen till alla våra mötesplatser.

En kvinna läser en bibel.

Bibelstudium

”Och de sade till varandra: ”Brann inte våra hjärtan när han talade med oss på vägen och öppnade Skrifterna för oss?” S:t Luk 24: 32

Någon tar en slev soppa ur en kastrull.

11-kaffe & Sopplunch

Välkommen till Bengtsfors församlingshem på jämna onsdagar. Här finns en mötesplats med tid för samtal och trevlig samvaro.

Fredagscafé

Vi träffas i Bengtsfors församlingshem. Här finns möjlighet för alla åldrar att umgås i olika former och njuta av fika och gemenskap. Kvällen avslutas med aftonbön och lovsång i Bengtsfors kyrka.

Stilla dag

Tre gånger per år samlas vi till en retreatdag. Vi ber tideböner tillsammans, mediterar över en bibeltext och har gott om tid för eftertanke och bön.