Foto: Gunnar Wenehult

Bli medlem i Svenska kyrkan i Melbourne

Betalande medlemmar till Svenska kyrkan i Melbourne är oerhört viktiga för att vi ska kunna ha så mycket verksamhet i gång som möjligt på vår fina kyrka. Du stöttar väl kyrkan genom att betala ditt medlemskap?

Du förnyar ditt medlemskap varje år och det ger dig rabatt i butiken på kyrkan och på många av våra events.

Kyrkan får bidrag från Svenska kyrkan i Utlandet (SKUT) som täcker kostnader för två anställda, kyrkoherde Katja Lin och pedagog Gunnar Wenehult. De betalar även för större renoveringar av fastigheten. Så när du betalar ditt medlemsskap går det direkt till att finansiera så att vi kan ha en husmor, ekonom och lokalvårdare på kyrkan. Du hjälper också till att bidra till det allmänna underhållet så att vi kan fortsätta vår verksamhet på plats i Melbourne.

Vi vill att vår kyrka ska vara så aktiv och levande som möjligt. Därför är du som betalande medlem ovärderlig och vår viktigaste tillgång.

Betalning

Du kan betala din medlemsgåva på två olika sätt.

1. Direkt till vårt ANZ-bankkonto
Bankdetaljer:
Swedish Church
BSB 013445
Account 008679345
Skriv initialen på ditt förnamn och ditt fulla efternamn samt år i mottagarfältet.
Exempel: S. Svensson 2023

2. Direkt via vår Shopifysida

Medlemspriser 2024
Student $40
Pensionär $55
Singel $75
Pensionärspar $80
Familj $90

När du betalt din medlemsgåva laddar du ner blanketten här, fyller i era detaljer och mejlar den till vår sekreterare Annika Gustavsson annika.gustavsson@svenskakyrkan.se

Du kan också posta till
21 St Georges Road
Toorak, Victoria 3142.

Stort tack för ditt stöd till Svenska kyrkan i Melbourne.