Vad händer på Svenska kyrkan i Melbourne?

Gudstjänst, café & shop, barnverksamhet, bokklubb, luncher, träffpunkter för stora och små och mycket mer...

Gudstjänster

Vi firar gudstjänst i olika former varje vecka i Svenska kyrkan. Titta i vår kalender där du kan se datum och tider för gudstjänster.

Bröllop, dop, begravning och konfirmation i Melbourne

Livet är en upptäcktsresa och vi lär känna oss själva genom relationer med nära och kära.

Barnverksamhet

Ta med dina barn till Svenska kyrkan för att ta del av kyrkans barnverksamhet.

Café Svensson - Unga vuxna i Melbourne

Det är en träff för dig som är ung svensk vuxen i Melbourne och som är intresserad av att knyta nya kontakter.

Bokklubb

Bokklubben träffas en gång per månad för att diskutera svenska böcker.

Träffpunkt Toorak House

Träffpunkt Toorak house

Vi träffas för att pyssla, samtala och skratta åt livet. Kom förbi kyrkan sista tisdagen i månaden klockan 13.00 för att delta i vår grupp.

Tisdagsträffen

Alla daglediga är välkomna till kyrkans populära tisdagsträff andra tisdagen i varje månad.

Kören Skutan

Skutan är en kör som sjunger svensk musik av alla dess slag. Alla övningar sker på svenska.