Två röda rosor i en rosenbuske.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Förtroendevalda 2022-2025

FULLMÄKTIGE I ALFTA-OVANÅKERS FÖRSAMLING 2022-2025

ORDFÖRANDE:

Gun-Marie Swessar

FÖRSTE VICE ORDFÖRANDE:

Tage Nils Nordin

ANDRE VICE ORDFÖRANDE:

Jonas Frost

LEDAMOT:

Lennart Bengt Alfredsson, Erik Borvall, Jonas Frost, Hans-Göran Gradin, Joakim Per-Olov Guvelius, Hans Sture Hansson, Sonja Monica Hansson, Per Helgesson, Daisy Kristina Hellsén, Marlene Johansson, Erik Åke Jonsson, Hans Christer Karlsson, Karl Gunnar Landar, Emma Mmadueme, Erik Sverker Nilsson, Pär Nordin, Karin Maria Rens, Karin Ungman, Helena Vestling, Helén Ringbo Widoff, Einar Vängmark och Elin Wängmark.

ERSÄTTARE:

Abner Valdemar Englund, Eva Rigmor Frost, Karl-Erik Kavla, Lars Yngve Mittjas, Kerstin Maria Birgitta Nordin, Sven Åke Persson, Barbro Röjd, Marta Anna-Greta Stenborg, Britt Svensson, Elisabeth Wälås  och Lars Erik Vängmark.

KYRKORÅDET i Alfta-Ovanåkers församling 2022-2025

ORDFÖRANDE:

Sture Hansson

FÖRSTE VICE ORDFÖRANDE:

Daisy Hellsén

ANDRE VICE ORDFÖRANDE:

Jonas Frost

KYRKOHERDE:

Lena Vängmark

LEDAMOT:

Emma Mmadueme, Marlene Johansson, Christer Karlsson, Karl Gunnar Landar, Sverker Nilsson, Gun-Marie Swessar och Helén Ringbo Widoff.

ERSÄTTARE:

Lennart Alfredsson, Erik Borvall, Hans-Göran Gradin, Monica Hansson, Åke Jonsson, Abner Englund, Tage Nordin, Karin Maria Rens, Karin Ungman och Helena Vestling.