Öppet hus på blivande förskolan Lyktan!

Är du också nyfiken?

Öppet Hus i förskolan Lyktan
Torsdag 27 juni kl 17:00-19:00

Efter ett lyckat informationsmöte med de föräldrar som redan intresseanmält sina barn till Förskolan Lyktan, vill vi tillsammans med dem berätta mer för fler om vår blivande förskola.

Därför inbjuder vi nu till Öppet Hus i Lyktan den 27 juni kl. 17. Då kommer vi visa den nya förskolans lokaler och ge mer information om starten och vårt arbete. Vi  vill gärna bjuda på smörgåstårta, så tala gärna om att du kommer senast den 25 juni, via sms till Anders Lindow på telefon 070-2887227.

Dela gärna detta och hjälp oss att sprida denna inbjudan till barnfamiljer som kan vara intresserade!

Detta är ett unikt tillfälle för dig att få vara med från starten av en förskola och kunna påverka omsorgen för ditt barn. Platserna börjar fyllas och vi kommer att erbjuda plats efter den ordning som anmälningarna kommer in. Syskon har dock förtur. Hör gärna av dig med intresse och/eller frågor redan nu till

Mia Wallin, förskolechef
maria.i.wallin@svenskakyrkan.se