Start igen den 11 augusti 2026.

Hos oss finns en mötesplats för dig som är hemma med barn i åldern 0-4 år.
Vi träffas på tisdagar 9.00-11.30 i S:t Botvidsgården (gula huset bredvid brandstationen).

Välkomna  

/Stina och Maria