Start igen den 11 augusti 2026.
Hos oss finns en mötesplats för dig som är hemma med barn i åldern 0-4 år.
Vi träffas på tisdagar 9.00-11.30 i S:t Botvidsgården (gula huset bredvid brandstationen).
Välkomna
/Stina och Maria
Start igen den 11 augusti 2026.
Hos oss finns en mötesplats för dig som är hemma med barn i åldern 0-4 år.
Vi träffas på tisdagar 9.00-11.30 i S:t Botvidsgården (gula huset bredvid brandstationen).
Välkomna
/Stina och Maria