KONFIRMAND 2023 – 2024 Kan det vara något för dig som går i åttan?

Varför inte pröva?

Du får möjlighet att fundera över sådant som du kanske inte tänker på varje dag. Vad är viktigt för ett bra liv? Vem är jag och vem vill jag vara?

Vill du koppla ihop de frågorna med grunderna om kristendom som den är idag, inte som folk tror att den är eller hur den var förr?

Du får ta reda på vad kristen tro är, åka på läger, besöka eller få besök av intressanta människor, sjunga, det blir en och annan lek och mycket, mycket annat. Skratt och allvar blandas när vi tillsammans med kompisar o ledare söker svar på livets stora frågor.

Vi startar i S:t Botvidsgården 19 november. 15.00 . Då får du träffa ledarna och vi berättar mer, du får också vara med på en enkel gudstjänst.

Träffarna startar onsdag 22 november 17.30-ca 20.00 och söndag 1 i Advent 3 december, 10-13. Därefter ungefär en lördag eller söndag i månaden och ett antal vardagkvällar under våren samt ett helgläger fredag 22 mars 17.00-söndag 24 mars 14.00 och några utflykter.

Konfirmation till Pingst 19 maj i Bälinge kyrka 10.00.

Anmäl dig!

VÄLKOMMEN!
Frågor? Ring: Lars 0709-74 77 52 eller Stina 0768-611303
Intresserad/vill vara med: Skicka in nedanstående ANMÄLAN  till