Varje söndag kl 16:00, om inget annat anges, firar vi gudstjänst med nattvard.

Söndagen den sjunde september kl 16:00 får vi börja terminen med att fira Högmässa tillsammans.
Det är tolfte söndagen efter trefaldighet och temat är ”Friheten i Kristus”.

Efter gudstjänsten är det kyrkkaffe.

Vill du hjälpa till? Hör av dig eller kom en stund tidigare