Vi hoppas att ni alla får en härlig sommar med mycket glädje och skratt.
Nu tar vi paus från gudstjänster och våffelcafé, men vår ungdomsgrupp kommer träffas i alla fall en gång till under sommaren. 
(Du kan läsa mer Här!)

Vår vanliga verksamhet startar igång igen i September med första gudstjänsten den 13 September kl 16:00 

 

Vid Akuta ärenden når ni oss även sommartid via mail alternativt kyrkoherdens mobiltelefon, SMS eller WhatsApp

Maria Scharffenberg

Maria Scharffenberg

Kyrkoherde, Svenska kyrkan i Toronto