Vi hoppas att ni alla får en härlig sommar med mycket glädje och skratt.
Nu tar vi paus från gudstjänster och våffelcafé, men vår ungdomsgrupp kommer träffas i alla fall en gång till under sommaren.
(Du kan läsa mer Här!)
Vår vanliga verksamhet startar igång igen i September med första gudstjänsten den 13 September kl 16:00
Vid Akuta ärenden når ni oss även sommartid via mail alternativt kyrkoherdens mobiltelefon, SMS eller WhatsApp