Foto: Sudrets pastorat

Körer för barn

Vill du vara med och sjunga tillsammans med andra, eller är du nyfiken på att lära dig spela orgel? Kolla in här för mer information om musikverksamheten i Sudrets pastorat.

BARNKÖRER

Hemse församlingshem

LARGIMUS -för dig som går i klass 1-5 :  Tisdagar kl. 14.30 - 16.00

KÖRKUL -för dig som är mellan 4-6 år: Torsdagar kl. 17.00 - 17.40

För anmälan och frågor om körerna i Hemse, eller om det finns intresse av att lära sig spela orgel, kontakta körledare och kantor Jenny Hellsing 0498-28 77 06, jenny.hellsing@svenskakyrkan.se

Foto: Ingmarie Tellström

Havdhem

Barnkören med nytt namn Solsickar och barnkören Akkarros övar i Havdhems församlingshem.

Dag och tid:

Solsickar -För barn i Förskoleklass upp till klass 2 övar Måndagar kl.12.50-13.50

Akarros -För barn i klass 3 och uppåt övar Onsdagar kl.13.50-15.50

För anmälan och frågor om körerna i Havdhem, kontakta körledare Maja Gustafsson 070-419 69 09

Sudrets pastorat

Vi är ett pastorat på södra Gotland som består av tre församlingar; Hoburg, Havdhem, Alva, Hemse & Rone församling Välkommen hit för att ta del av innehållet på vår hemsida och undrar du över något är du välkommen att kontakta oss.