Vi är glada att meddela att Johan Hammarström har återvänt till Stockholms domkyrkoförsamling som biträdande domkyrkoorganist. Tillsammans med Mattias Wager kommer han nu att leda musiken i församlingen.
Efter en tid i Uppsala domkyrka har Johan valt att komma tillbaka till Storkyrkan, där han trots höstterminens tjänstledighet fortsatt leda Stockholms domkyrkokör.
Med Johans återkomst i Stockholms domkyrkoförsamling ser vi fram emot fortsatta och nya samarbetsmöjligheter med såväl nationella som internationella kulturaktörer.
Vi hälsar Johan varmt välkommen tillbaka!