Tidigare livesända gudstjänster

Här kan du se tidigare livesända gudstjänster från Storkyrkan

Livesänd gudstjänst: Heliga trefaldighets dag

Direkt från Storkyrkan söndagen den 30:e maj kl 11.00 med domkyrkoteolog Normunds Kamergrauzis, diakon Mikael Halldin, Storkyrkans Vokalensemble med domkyrkokantor Gary Graden och domkyrkoorganist Mattias Wager. Länk finns här!

Livesänd gudstjänst: Söndagen före pingst

Direkt från Storkyrkan söndagen den 16:e maj kl 11.00 med domkyrkokaplan Kristina Ljunggren, Storkyrkans Vokalensemble med domkyrkokantor Gary Graden och vice domkyrkoorganist Michael Waldenby vid orgeln. Länk finns här!

Livesänd gudstjänst: Pingstdagen

Direkt från Storkyrkan söndagen den 23:e maj kl 11.00 med domkyrkokaplan Kristina Ljunggren, Storkyrkans ungdomskör under ledning av Tony Margeta med domkyrkoorganist Mattias Wager. Länk finns här!

Livesänd gudstjänst: Bönsöndagen

Direkt från Storkyrkan söndagen den 9:e maj kl 11.00 med domprost Marika Markovits, kvartett ur Stockholms domkyrkokör under ledning av Michael Waldenby med domkyrkoorganist Mattias Wager. Här finns länken!

Livesänd gudstjänst: Femte söndagen i påsktiden

Direkt från Storkyrkan söndagen den 2:a maj kl 11.00 med domkyrkokaplan Ulf Lindgren, Storkyrkans Vokalensemble med domkyrkokantor Gary Graden och vice domkyrkoorganist Michael Waldenby. Länk finns här!

Livesänd gudstjänst: Tredje söndagen i påsktiden

Direkt från Storkyrkan söndagen den 18:e april kl 11.00 med domkyrkokaplan Ulf Lindgren, domkyrkokantor Gary Graden och domkyrkoorganist Mattias Wager. Här hittar du länken!

Livesänd gudstjänst: Fjärde söndagen i påsktiden

Direkt från Storkyrkan söndagen den 25:e april kl 11.00 med domkyrkolektor Sabina Koij, Storkyrkans Vokalensemble under ledning av domkyrkokantor Gary Graden och domkyrkoorganist Mattias Wager. Länk finns här!

Livesänd gudstjänst: Andra söndagen i påsktiden

Direkt från Storkyrkan söndagen den 11:e april kl 11.00 med domkyrkokaplan Kristina Ljunggren, domkyrkokantor Gary Graden och vice domkyrkoorganist Michael Waldenby. Här hittar du länken!

Livesänd gudtjänst: Påskdagen

Direkt från Storkyrkan söndagen den 4:e april kl 11.00 med biskop Andreas Holberg och domprost Marika Markovits, ensemble ur Stockholms domkyrkokör och Michael Waldenby piano. Här hittar du länken!

Livesänd gudstjänst: Långfredagen

Direkt från Storkyrkan torsdagen den 2:a april kl 11.00 med Sabina Koij präst, Gary Graden och Storkyrkans Vokalensemble sång. Här hittar du länken!

Livesänd gudtjänst: Skärtorsdagen

Direkt från Storkyrkan torsdagen den 1:a april kl 19.00 med Kristina Ljunggren och Ulf Lindgren präster, Gary Graden sång och Filip Graden cello. Här hittar du länken!

Livesänd gudstjänst: Jungfru Marie bebådelsedag

Direkt från Storkyrkan söndagen den 21:a mars kl 11.00. Här hittar du länken!

Livesänd gudtjänst: Palmsöndagen

Direkt från Storkyrkan söndagen den 28:e mars kl 11.00. Här hittar du länken!