Under juli månad hälsar vi Fanny och Michael Linder välkomna till vår församling

Vi har glädjen att välkomna Fanny och Michael som vikarierande församlingsherdar under juli månad. De arbetar bägge för närvarande i Lidingö församling, Stockholms stift.  

Med Fanny och Michael på plats så kommer vi att fira gudstjänst varje söndag under juli månad. Efter gudstjänsterna serveras kyrkkaffe med tillbehör, en stund för trevlig samvaro och reflektion. Välkommen till Sankta Birgittas kapell i sommar