After School

Öppen verksamhet för dig som går i åk 3-6, tisdagar 14.30-16.30 på församlingsgården Munken! Välkommen!

After School

Välkommen till vår öppna verksamhet för barn i årskurs 3-6. Varje tisdag mellan 14.30 -16.30 samlas vi i församlingsgården Munken för en stunds gemenskap. Vi delar mellanmål, firar andakt och erbjuder olika spännande aktiviteter. På vår allra första träff fick barnen tillverka sitt eget äppelmos och ta det med sig hem. Ingen förhandsanmälan behövs, men om du har någon allergi eller behöver specialkost, tveka inte att höra av dig till Jonna.

Kontakt: För frågor och mer information, kontakta vår församlingspedagog Jonna Johansson på telefon 072-216 58 79 eller via e-post: jonna.johansson2@svenskakyrkan.se

Vi ser fram emot att välkomna dig till After School för roliga och meningsfulla stunder på tisdagseftermiddagar!