Family Sunday

En mötesplats för alla åldrar då vi startar 11.00 med familjemässa i Mariakyrkan, därefter god mat, lek och kreativa aktiviteter för hela familjen på Munken!

Family Sunday - En samlingsplats för Familjer

Family Sunday är en härlig samlingsplats för människor i alla åldrar! Vi börjar kl. 11.00 med en härlig familjemässa i Mariakyrkan, där barnkörerna sprider glädje med sin medverkan. Efteråt fortsätter vi festligheterna på församlingsgården Munken, där vi serverar god mat, kaffe och chokladbollar. Dessutom erbjuder vi kreativa aktiviteter för barnen. Ibland när det är väder/sommar har vi till och med hoppborgar för extra skoj!

Vårens datum:

4 februari Kyndelsmässodagen ”Uppenbarelsens ljus”

10 mars Midfastosöndagen ”Livets bröd”

14 april 3 sön i Påsktiden ”Den gode Herden”

5 maj Bönsöndagen ”Bönen”

Vi ser fram emot att träffa er på Family Sunday för gemenskap, glädje och en härlig stund tillsammans med hela familjen! Tveka inte att kontakta oss:

Jonna Johansson, församlingspedagog, på 072-216 58 79 eller jonna.johansson2@svenskakyrkan.se

Andreas Edin, präst och arbetsledare för barn och ungdom, på 072-717 72 83 eller andreas.edin@svenskakyrkan.se